сряда, 1 юли 2009 г.

Интервю с Меси на неговия 22-ри рожден ден


- Какво спортно пожелание би си направил за рождения ден?
- Две са. От една страна, с Барса отново да ощастливим хората с нови титли, а от друга - Аржентина да спечели тази толкова желана световна купа в ЮАР.
- Представяш ли си как празнуваш 23 години като най-добрия футболист на света и повторил всички спечелени титли с Барселона?
- Представям си го, след като съм част от отбор напълно отдаден на търсенето на успеха във всяко състезание и желаещ да твори история.
- Значи може да се мечтае и за нещо по-голямо от требъл през идния сезон?
- Може да се мечтае за нов требъл, макар че ще е доста трудно
- За колко от тази слава и тези успехи си мечтал преди десет години, когато имаше онзи проблем с растежа?
- Истината е, че никога не съм си мечтал, че ще постигна толкова много, въпреки че винаги съм го желал.
- Почивката в обкръжението на семейството ли е идеалният план за презареждане на батериите след един толкова изстискващ сезон като изтеклия? - Винаги когато мога съм със семейството си. Малко неща ме карат да се чувствам толкова добре. Те ме пазят, подкрепят и ми дават цялата обич, от която се нуждая, за да се върна в най-добрия си вид. Този сезон ще съм във върхова форма.
- Да сменим леко темата. Мислиш ли, че е неморално да се платят 94 млн. евро за Кристиано Роналдо?
- Има клуб, който продава, и друг, който купува. Това е всичко. Не ще влизам в тази полемика, тъй като не ми е работа. Аз само играя футбол.
- Как реагира, като научи за това?
- Нормално. Стори ми се цифра, която никога не бях виждал, но вече ти казах, че не е моя работа.
- Тези суми изкушават всекиго. А теб?
- Тези суми се получават от продаващия клуб, не от футболиста. Затова, колкото и изкусителна да е цифрата, не засяга този, който играе на терена.
- Кой ще е по-добър: Барса с требъла или Реал Мадрид с чековата книжка на Флорентино? - Ще видим. Изглежда, че Реал Мадрид ще съгради състав от най-висококласни футболисти, но ние имаме и ще имаме нашия си отбор на линия.
- Кой е по-добър: Кака или Иниеста?
- Различни играчи са, всеки има свой талант. Андрес е звезда в своя тип, както е и Кака в своя.
- Би ли се радвал да играеш заедно с Маскерано идния сезон?
- Естествено, та кой не би се радвал да е съотборник с най-големите играчи в света, какъвто е Хавиер. Дано дойде!
- Тревожи ли те липсата на нови попълнения до момента в Барса?
- Ни най-малко. Имаме отбор, спечелил трите най-големи трофея, което не е малко, нали?! Това ни превръща в един от най-добрите отбори и до днес никой не може да ни го оспори.

1 коментар:

  1. messi dobir covek si vinagi be as sim tanq moje da ti omrizni ot men no az iskam da ti pi6a komentari

    ОтговорИзтриване